آیا کاتالوگ‌ها هنوز زنده هستند

آیا کاتالوگ‌ها هنوز زنده هستند

با ظهور خرید آنلاین، هر آنچه را که بخواهیم در دستان ماست عصر دیجیتال به ما این امکان را می دهد تا فوراً هر چیزی را که نیاز داشته باشیم از طریق تلفنهای همراه خود خریداری نماییم. بنظر می رسد  دیگر نیازی به کاتالوگ نیست. با وجود محبوبیت خرید آنلاین، خرید از طریق کاتالوگ هنوز هم جذاب و اثر بخش است.

طبق تحقیقات انجام شده توسط انجمن داده و بازاریابی آمریکا در سال ۲۰۱۶ شرکت‌ها بیش از ۱۰ میلیارد کاتالوگ برای مشتریان خود ارسال نموده اند و بیش از ۱۰۰ میلیون بزرگسال در همان سال اقدام بخرید از طریق کاتالوگ نموده اند. فکر می کنید چرا هنوز شرکت های بزرگ، برای جلب مشتریان از کاتالوگ استفاده می نمایند؟ پاسخ ساده است، کاتالوگ ها هنوز هم اهمیت زیادی دارند، زیرا آنها همچنان عامل اصلی فروش در بازارهای خاص هستند مزیت آنها نسبت به سایت های تجارت الکترونیکی این است که آنها قابل لمس هستند برخلاف سایت‌های خرید آنلاین‌، کاتالوگ های چاپی مشتریان را به روشی متفاوت درگیر می کنند. مردم چیزهای ملموس را ترجیح می دهند و کاتالوگ ها به آنها این امکان را می دهند تا در اوقات فراغت از ورق زدن صفحات آنها لذت ببرند.

کاتالوگ ها کانالهای بازاریابی دیگر را تکمیل می کنند. فروشندگان موفق برای دستیابی به حداکثر فروش ،از بازاریابی یکپارچه استفاده می کنند. چاپ کاتالوگ ، اگر در کنار کمپین‌های ایمیلی، شبکه های اجتماعی و وب سایت مورد استفاده قرار گیرند ، تجربه خرید را غنی‌تر می کند. با ارائه یک تجربه لمسی، یک کاتالوگ می تواند مصرف کننده را به روشی شخصی تر به نام تجاری شرکت متصل کند ، تجربه ای که در دنیای دیجیتال امروز از بین رفته است. کاتالوگ به عنوان یادآوری دائمی از برند ارائه می شوند و مدت طولانی پس از ترک فروشگاه با مشتریان ارتباط برقرار می کنند در مقایسه با هر شکلی از تبلیغات دیجیتالی ، هیچ چیزی لذت بخش تر از مرور یک کاتالوگ با طراحی خالقانه و چاپ زیبا نمی تواند اثر گذار باشد.

تا زمانی که مشتریان به خرید از طریق کاتالوگها واکنش نشان می دهند ، کاتالوگ ها برای لذت بردن و ارائه خدمات تولید خواهند شد.

مدیر سایت

افزودن دیدگاه