جنگنده ای به نام لوگو

جنگنده ای به نام لوگو

۹ دلیل چرا به یک آرم یا لوگو خوب نیاز دارید
۱- تمایز از دیگران

دلیل اصلی مهم بودن آرم ها این است که به شما کمک می کنند تا از از کسب و کار های  بی شماری ، و تقریباً یکسان ، متمایز شوید

در بازارهای اشباع ، یک آرم خوب می تواند به معنی تفاوت بین گمنامی و موفقیت باشد. در بازارهای نوظهور ، یک طراحی آرم کارآمد به شما کمک می کند تا پیش بروید.

۲- پیام شما را تحویل می دهد

شما آرم خود را در تمام رسانه های تجاری نشان می دهید. این شامل کارت ها ، بیلبوردها ، صفحات آنلاین و شبکه های  اجتماعی است.

هنگام طراحی آرم خود ، پیامی را که می خواهید به دیگران برسانید را به خاطر داشته باشید.
آیا مخاطبان شما خواهند فهمید که آرم شما درباره چه چیزی صحبت می کند

۳- مزایای کلیدی لوگو

انواع مختلفی از آرم ها وجود دارند.
انها از آرمهای متنی خالص تا طرح های تصویری فانتزی متغیر هستند

بسته به آنچه ارائه می دهید ، برای نشان دادن مزایای اصلی محصول یا خدمات خود به یک آرم متفاوت نیاز دارید.
موفق ترین آرم ها بلافاصله آنچه را که یک تجارت در آن قرار دارد ، انتقال می دهند.

۴- تقویت برندینگ

تبلیغات و استراتژی بازاریابی شما باید با مارک تجاری شما در کلیه کانال های بازاریابی آنلاین و آفلاین مطابقت داشته باشد. آرم شما باید مهمترین جنبه هویت برند شما باشد.

با داشتن یک آرم خوب و برندسازی مداوم ، می توانید تجربه مشتری را تقویت کرده و اطمینان حاصل کنید که برند شما در بازارهای رقابتی تازه و مرتبط باقی می ماند.

۵- تجارت خود را تعریف کنید

چگونه یک آرم می تواند تجارت شما را تعریف کند؟ این ممکن است دور از ذهن به نظر برسد ، اما طراحی آرم شما در نهایت داستان موفقیت شما را بازگو خواهد کرد.

ایجاد یک آرم برای مشاغل کوچک می تواند آسان و بدون دردسر باشد. شما می توانید فقط با چند هزارتومان هزینه ویا حتی ممکن است بصورت رایگان آنرا طراحی کنید.

با این وجود ، با توجه به اهمیت یک آرم خوب ، ابتدا باید مشاوره با یک متخصص را در نظر بگیرید.

مشتری های شما هنوز شما یا شغل شما را نمی شناسند. آرم شما به شما کمک می کند تا با مشتریان خود در ارتباط باشید و به تجارت جهانی در مورد تجارت جدید خود به جهانیان بگویید.

از لحظه دریافت اولین مشتری خود ، آرم شما در تعیین شخصیت تجاری به شما کمک می کند. بنابراین فقط به دنبال یک الگوی ارزان قیمت نباشید

روی نماد خود سرمایه گذاری کنید و به کسب و کار شایستگی بدهید

۶- مخاطب هدف خود را تعریف کنید

یک آرم خوب مشخص خواهد کرد که با چه کسی صحبت می کنید. اگر در حال فروش محصولات به مادران و خردسالان جدید هستید ، آرم شما بازیگوش و رنگارنگ خواهد بود.

اگر با طرفداران ورزش سر و کار دارید ، به آرم شما نیاز به اقدام دارد. با تعیین مخاطب هدف خود ، شما به طور موثر از آنها دعوت می کنید تا محصولات خود را بررسی کنند.

آرم شما بدون اینکه مبهم باشد باید آشنا باشد. این تعادل خوب باعث می شود شما مشتریان بالقوه واجد شرایطی که علاقه مند به آنچه شما برای فروش هستند علاقه مند شوید.

۷- ایجاد اعتبار و اعتماد

طراحی یک  آرم قوی باعث می شود شما مانند یک متخصص به نظر برسید

از آنجایی که طراحی آرم شما باعث می شود تا کل برند تجاری شما به جلو حرکت کند ، برای به حداکثر رساندن اعتبار خود ، باید تصویر کلی شغل خود را در نظر بگیرید.

۸- وفاداری مشتری را تقویت کنید

همانطور که قبلاً دیدیم ، برندسازی قوی اعتبار ایجاد می کند و به شما کمک می کند مشتری های خود را تعیین کنید. با داشتن یک آرم خوب در زرادخانه خود ، می توانید مشتریان تکراری بیشتری کسب کرده و وفاداری مشتری را تقویت کنید.

شما ارزش های خود را از طریق آرم خود به نمایش می گذارید و مشتری را جذب می کنید. اگر این مشتریان از محصولات یا خدمات شما راضی باشند ، احتمالاً برای تکرار خرید به شما باز می گردند.

۹- معرفی محصولات جدید

اگر یک آرم قوی و قابل تشخیص داشته باشید ، می توانید از آن برای معرفی محصولات جدید به بازار استفاده کنید. با درج آرم خود بر روی بسته بندی یک محصول جدید ، می توانید از مزایای برند تجاری خود بر روی آن استفاده کنید.

مشتریان گاهی اوقات نسبت به محصولات جدید حساس هستند. وقتی آنها یک آرم را دیدند که به آنها اعتماد دارند ، احتمالاً چیز جدیدی را امتحان می کنند.

و در اخر اینکه :
اهمیت طراحی خلاقانه لوگو و آرم ها قابل اغماض نیستد.
ما خوشحالیم که می توانیم ایده های کسب و کار کوچک و نکات ظریف طراحی لوگو را برای کمک در اختیار شما قرار بدهیم
سیدامیرحسینی
AmirHosseini.com

مدیر سایت

افزودن دیدگاه