کریس سانچز، کار آفرین توییتری

کریس سانچز، کار آفرین توییتری

داستان مؤفقیت متفاوت

شاید شما هم از هر فرد موفق انتظار یک داستان ویژه و سرشار از شکست و تلاش مجدد داشته باشید اما گاهی داستان مؤفقیت یک انسان می تواند بسیار ساده تر و متفاوت تر از آنچه که انتظار داریم باشد مانند کریس سانچز، کار آفرین توییتری که با چند توییت ساده توانست متوجه استعداد خود شود و از آن کسب در آمد کند.

ورود به توییتر

در سال ۲۰۰۹ میلادی کریس مانند بسیاری از جوانان و نوجوانان با هدف دنبال کردن افراد مشهور و مورد علاقه ای به شبکه اجتماعی توییتر پیوست. او خیلی زود تصمیم به انتشار مطالبی در صفحه خود گرفت تا تنها یک دنبال کننده ساده چند خواننده مشهور نباشد. بنابر این مطالب عجیب و جالبی که در گشت و گذارهای خود در سایت ها و دنیای مجازی با آن مواجه می شد را در صفحه خود به اشتراک گذاشت و متوجه استعداد بالای خود در این کار شد.
توییت کردن واقعیات و فعالیت در شبکه های اجتماعی مجازی برای کریس به یک سرگرمی جذاب تبدیل شد. او توانست دنبال کنندگان فراوانی بدست آورد که در میان آن ها برخی افراد مشهور نیز حضور داشتند.

شروع کسب و کار

یک شرکت تبلیغاتی که متوجه موفقیت روز افزون و استعداد فوق العاده کریس سانچز و البته اهمیت تبلیغات و بازاریابی محتوایی در شبکه های اجتماعی توییتر، فیسبوک و اینستاگرام شده بود به سراغ او آمد. این شرکت به کریس سانچز آموزش داد که چگونه می تواند از استعدادش بهره ببرد و کسب و کار خودش را داشته باشد.
طولی نکشید که شرکت ها و آژانس های تبلیغاتی به سراغ این جوان آمدند و با قراردادهایی او را به یک مدیر موفق و کار آفرین تبدیل نمودند.

روش کسب در آمد

او در توییت های خود از لینک سایت های طرف قرار دادش استفاده می کند و به این ترتیب موجب افزایش ورود افراد به آن سایت یا به عبارت دیگر افزایش ترافیک آن سایت ها می شود. همچنین در خصوص فیلم ها و بازی های منتشر شده مطالبی توییت می کند تا توجه مردم به این فیلم ها جلب شود.
مطالبی که کریس سانچز در صفحه خود منتشر می کند شامل یک سری واقعیت های عجیب و باور نکردنی است که دنبال کنندگانش را وادار به اشتراک گذاری آن ها می کند و به این ترتیب لینک ها و تبلیغات بیشتر دیده می شوند.
کریس سانچز در حال حاضر چند کارمند به استخدام خود در آورده و یک تیم حرفه ای واقعیت ها را برای انتشار آماده می کند. او اکنون یکی از موفق ترین افراد در توییتر و اینستاگرام است.

نویسنده : رسا چمنی

سید امیر حسینی

افزودن دیدگاه