چرا داشتن یک نام دامنه مهم است

چرا داشتن یک نام دامنه مهم است

چه صاحب یک کسب‌وکار موجود باشید و چه ایده‌ای برای استارت‌آپ دارید، به حضور آنلاین قوی نیاز دارید. معمولاً اولین کاری که مشتری بالقوه شما هنگام جستجوی محصول یا خدمات شما انجام می دهد این است که یک جستجوی اینترنتی انجام دهد و اگر وب سایت شما نسبتاً به راحتی پیدا و پیمایش شود، شانس فروش خود را تا حد زیادی افزایش خواهید داد.

با وقوع اکثر خریدها از طریق اینترنت، پویایی بازاریابی به طور قابل توجهی تغییر کرده است و یکی از موثرترین و ماندگارترین روش ها برای دستیابی به مشتریان بالقوه از طریق یک وب سایت توسعه یافته و نگهداری شده است. از نقطه نظر بازاریابی، می توانید یک تصویر برند ماندگار با نام دامنه مناسب ایجاد کنید .

مزایای یک نام دامنه قوی
تصمیم گیری و ثبت نام دامنه نباید عجولانه انجام شود. این یک ابزار بازاریابی و جستجوی ارزشمند است که باید مشتریان را با موفقیت به سایت شما هدایت کند. بررسی و تحقیق دقیق باید انجام شود، زیرا ممکن است مهم ترین تصمیمی باشد که هنگام ایجاد بخشی از بازار آنلاین خود می گیرید.

یک نام دامنه قوی:
اعتبار حرفه ای را به کسب و کار شما می افزاید.
برای برند شما قابل مشاهده است. مانند ویترین فروشگاه، یک دامنه خوب باعث ایجاد آگاهی و جذب مشتریان می شود.
کسب و کار شما را به عنوان دانش فنی و آینده نگر تثبیت می کند. چه واقعاً محصولات را به صورت آنلاین بفروشید یا نه، برای شهرت شما بسیار مهم است که قلمرو خود را به صورت آنلاین راه اندازی کنید.
برای حضور اینترنتی شما تحرک ایجاد می کند. اگر تصمیم دارید خدمات میزبانی وب را تغییر دهید ، به کشور دیگری نقل مکان کنید، یا به استفاده از سرور داخلی خود تغییر دهید، نام دامنه شما با شما باقی می ماند و به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به شروع دوباره به ساخت برند خود ادامه دهید.
رتبه شما در موتورهای جستجو را افزایش می دهد. همانطور که کسب و کار خود را ایجاد می کنید و وب سایت خود را با محتوای با کیفیت توسعه می دهید، نام دامنه شما بیشتر و بیشتر در موتورهای جستجو مانند گوگل قابل تشخیص می شود، که مشتریان بیشتری را به سمت شما می کشاند.
به برند شما قابلیت فروش در سراسر جهان را می دهد، یا می توانید انتخاب کنید که به طور خاص در یک منطقه محلی تمرکز کنید.
نحوه تصمیم گیری در مورد نام دامنه
برند شما همه چیز را در مورد شما، ارزش های شما، هویت شما و آنچه که قول ارائه می دهید می گوید. چرا نام دامنه شما باید متفاوت باشد؟.
برای یک کسب و کار جدید باید نام دامنه ای را انتخاب کنید که موازی (یا حتی بهتر از آن، با نام شرکت باشد) تا مشتریان را بدون هیچ گونه سردرگمی به سایت شما هدایت کند. این یک فرصت عالی برای انتخاب نامی برای کسب و کارتان است که منحصر به فرد و به عنوان دامنه در دسترس باشد قبل از اینکه خودتان را به دنیا معرفی کنید.

طول نام دامنه
همیشه بهتر است نام دامنه ای داشته باشید که کوتاه باشد و به راحتی به خاطر بسپارید. در حالت ایده آل، طول باید بین ۶ تا ۱۰ حرف باشد که ۸ حرف شیرین است. ساده، مختصر و قابل تایپ.

هر چه دامنه طولانی تر باشد، فرصت بیشتری برای غلط املایی در هنگام تایپ وجود دارد. همچنین، هنگام ترکیب کلمات در یک دامنه، مراقب حروفی باشید که معمولاً به هم مرتبط نیستند یا گیج کننده هستند،

از استفاده از خط فاصله و اعداد خودداری کنید زیرا می توانند کاربران را پیچیده و ناامید کنند. همیشه به یاد داشته باشید: ساده بهترین است.
.نام دامنه ای را پیدا کنید که مشتریان شما به خاطر بسپارند
نام دامنه قوی برای هر اندازه کسب و کار، در هر مرحله از توسعه مهم است. مصرف کنندگان را با یک شعار جذاب یا عنوان منحصر به فرد جذب می کند، باید حس حرفه ای بودن و رضایت را تقویت کند و باید تجارت شما را از سایرین در صنعت شما جدا کند. مثل اینکه در حال تصمیم گیری در مورد لوگوی شرکت هستید، فکر کنید، زیرا این دو باید دست به دست هم بدهند. نام دامنه شما باید بازتابی از برند شما، ساده و به یاد ماندنی باشد.

مدیر سایت

افزودن دیدگاه